حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس:

اقدام رژیم صهیونیستی در لبنان مصداق کشتارجمعی و نقض حقوق بشر بود

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح  اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان پر‌داخت و دراین‌باره بیان کرد: اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی یک اقدام جمعی است و کشتارجمعی تلقی می‌گردد. 
وی افزود: به‌موجب کشتار و اقدام جمعی، اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی تفاوتی با بمب اتم و سلاح‌های شیمیایی نخواهد داشت و می‌بایست در مقابل آن موضع‌گیری جدی داشت. 
سلیمی تصریح کرد: در دنیا استفاده از سلاح‌های شیمیایی و بمب اتم غیرقابل‌قبول است و از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. دراین راستا از تمامی کشورهای دنیا به‌ویژه جامعه اسلامی انتظار می‌رود به میدان بیایند و در مقابل این اقدام ایستادگی کنند.
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی، اقدام علیه مردان وزنان بی‌گناه و کودکان بی‌دفاع بوده است. به‌موجب این اقدام مردم لبنان اعم از پیر و جوان مورد هدف قرار گرفتند و به همین خاطر است که عنوان می‌شود این اقدام تفاوتی با استفاده از بمب اتم ندارد. 
او متذکر شد: جامعه جهانی باید نسبت به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان ورود پیدا کند و اجازه ندهند که این اقدام عادی‌سازی شود. عادی انگاشتن این مسئله موجب می‌گردد تا فردا، فردای ناامنی برای دنیا بشود وزندگی برای مردم توأمان با ترس و نگرانی شود. 
وی در پایان این گفت‌وگو یادآور شد: اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، اقدام ضد بشریت بوده است و می‌بایست برای مقابله و پاسخ به آن جامعه جهانی، برخورد قاطع و همگانی بدارد.
 اقدام رژیم صهیونیستی در لبنان مصداق کشتارجمعی و نقض حقوق بشر بود