مجتبی یوسفی عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

جامعه جهانی باید بیش‌ازپیش مراقب تروریسم بین‌المللی باشد

مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان پرداخت و دراین‌باره اظهارداشت: تروریسم دولتی صهیونیست‌ها اینک به تروریسم بین‌المللی تبدیل‌شده است و این موضوعی خطرناک می‌باشد. به‌عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی، از پارلمان‌های دنیا مقابله با اینگونه اقدامات را مطالبه می‌دارم چراکه باید مقابل اقدامات ضد بشری ایستادگی کرد و مانع از همراهی برندهای تجاری با اقدامات تروریستی شد. وی افزود: برند تجاری همچون موتورولا نباید همراهی رسمی با تروریسم دولتی صهیونیست‌ها بدارد. متأسفانه حدود چندهزار دستگاه با مواد منفجره مسلح و به کشور دیگری ارسال‌شده است که بیانگر خوی خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی است و به‌صراحت آشکار می‌کند که حضور و به‌کارگیری هرگونه تجهیزاتی از مقصد آمریکا و مشارکت صهیونیست‌ها، خطر جدی است. یوسفی تصریح کرد: هرکجا که جرم و جنایت رقم بخورد، حضور آمریکا مبرهن می‌گردد. این کشور از هیچ اقدام خصمانه‌ای دریغ نکرده و هیچ‌گاه برادری نداشته است. در حقیقت هرکجا که استعمار، کشتار، جنگ و تحریم بوده، رد پای آمریکا به‌عنوان یک‌پایه اصلی مشاهده‌شده است. او بابیان این‌که آمریکا همواره خوی پلید خود را ثابت کرده است و اینک نیز مواد منفجره صادر کرده‌اند تا علیه مردم بی‌گناه در لبنان اقدام کنند، متذکر شد: آمریکا طی همکاری و همراهی با رژیم صهیونیستی منافع مادی خود را زیر پا قرارداد تا تروریسم صادر گردد. این‌که یک قطعه الکترونیکی بمب‌گذاری شود و سپس به کشور دیگری باهدف کشتارجمعی ارسال شود تا مردم بی‌گناه و کودکان بی‌دفاع شهید شوند، اعلام‌خطر برای جامعه جهانی است. نماینده مردم اهواز در مجلس دوازدهم همچنین ادامه داد: سازمان‌های مدعی حقوق بشر اینک روسیاه شده‌اند چراکه همواره ادعای حقوق بشر دارند و در مقابل دیدگانشان صادرات بمب شکل می‌گیرد.
او اظهارکرد: اگر امروز‌ پارلمان‌ها، مجالس، کشورهای مختلف دنیا به‌ویژه کشورهای اسلامی اقدام به مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا نکنند، فردا جنایات تشدید خواهد شد و چه‌بسا ممکن است از ترور بیولوژیک نیز استفاده شود. 
یوسفی گفت: سردمداران آمریکایی دشمنان قسم‌خورده آزادگان جهان‌اند و هیچ‌گاه تمایل به استقلال کشورها ندارند از این روبه دنبال استعمار نوین می‌باشند. 
وی در پایان این گفت‌وگو ضمن بیان این‌که جامعه جهانی می‌بایست بیش‌ازپیش مراقب تروریسم بین‌المللی باشد، اظهار داشت: وظیفه تمامی آزادگان و آزادیخواهان این است که در حوزه بین‌المللی و پارلمانی اقدام کنند و از محصولات آمریکایی نیز دوری بدارند. امروز دیگر تحریم‌ها تنها به حوزه اعتقادی ختم نمی‌گردد بلکه می‌بایست در تمامی عرصه‌ها رقم بخورد. آمریکایی‌ها همواره اثبات کرده‌اند که اعتباری ندارند و هیچ‌گاه قابل‌اطمینان نمی‌باشند.
 جامعه جهانی  باید بیش‌ازپیش مراقب  تروریسم بین‌المللی باشد