محمود عباس‌زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دشمن از نیروی امنیت‌آفرین انتظامی کینه دارد

محمود عباس‌زاده مشکینی، نماینده مر‌م مشکین شهر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌خبرنگار «رسالت» با اشاره به حمله تروریستی به مقر انتظامی شهرستان راسک، ضمن تسلیت به خانواده شهدای این حادثه  عنوان کرد: این‌گونه اقدامات تروریستی به ویژه در استان سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد سوءتفاهم و شکاف میان شیعیان و اقوام اهل تسنن می‌‌باشد. بنابراین در گام نخست می‌بایست آگاه باشیم که کلیه توطئه‌ها از سوی معماران اقدامات تروریستی با هدف تفرقه افکنی و برهم زدن اقتدار نیروی انتظامی کشور می‌باشد. وی با بیان این‌که تحرکات دشمن به سبب بیداری مردم و اقتدار همیشگی نیروی انتظامی است، افزود: دشمنان همواره از رشادت نیروی انتظامی سیلی سنگین خورده‌اند. به موجب درایت و بیداری  نیروی انتظامی است که دفاع از مرزهای کشور به‌قوت انجام می‌شود. صمیمیت و محبت نیروهای کشور‌موجب شده تا نظم و امنیت درکنار یک‌دیگر برقرار شود و مردم آرامششان برهم نخورد. عباس زاده مشکینی تصریح کرد: نیروی انتظامی درمقابل افرادی که مخل آرامش و امنیت کشور هستند، مقتدرانه و مظلومانه می‌ایستد. بی‌شک دشمنان همواره این روند را مشاهده می‌کنند و از اقتدار کشور و امنیتی که نیروی انتظامی  رقم زده است، کینه به دل می‌گیرند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وحدت بیش از پیش مردم همچنین خاطرنشان کرد: دشمنان به موجب کاهش عقده‌های خویش دست به اقدامات تروریستی می‌زنند اما هربار تیرشان به سنگ می‌خورد و خللی به امنیت کشور وارد نمی‌شود. نیروهای کشور و مردم مقتدر از پیش می‌باشند و با اقدامات کور، وحدت میان خود را کمرنگ نمی‌سازند.
 او متذکر شد: اگرچه اقدامات تروریستی تلخ اما تأثیری از عملکرد امنیتی کشور نخواهد داشت. به‌طورحتم پس از وقوع چنین جنایت‌هایی
 نیروی انتظامی بیش از پیش عزم خود را برای مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی جزم خواهد کرد و همواره پای کار خواهد بود. وی در پایان این گفت‌وگو با بیان این‌که نیروی انتظامی بخشی از هسته سخت نظام سیاسی کشور می‌باشد و بی‌شک اقدام دشمنان بدون پاسخ نخواهد ماند، یادآور شد: اقدامات تروریستی نخستین بار نیست که اتفاق می‌افتد و بی‌شک این پایان تحرکات دشمن نیز نخواهد بود؛ هرچه نظام جمهوری اسلامی مقتدر شود و به پیروزی‌های بزرگ دست یابد، تحرکات دشمن افزایش و تهدیدات‌شان گسترش پیدا خواهد کرد. گسترش تحرکات دشمن خود نشانه برجسته و روشنی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت کشور می‌باشد. 
دشمن از نیروی امنیت‌آفرین انتظامی کینه دارد
دریافت همه صفحات
دانلود این صفحه
آرشیو