ابوالفضل ظهره‌وند نماینده مردم تهران در مجلس:

نامه حضرت آیت الله خامنه‌ای تأثیر بسزایی بر بدنه اجتماعی و جامعه نخبگان آمریکایی خواهد داشت

ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم در راستای نامه رهبر انقلاب اسلامی ایران به جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اهتمام ویژه رسانه‌های جهانی از جمله رسانه‌های عرب زبان و غربی نسبت به نامه ایشان به خبرنگار‌ «رسالت» اظهارکرد: نامه مقام معظم رهبری یک ابتکار عمل قابل توجه در قالب مخاطب قراردادن فضای افکارعمومی در غرب و به ویژه آمریکا می‌باشد چراکه همواره شاهدیم بدنه اجتماعی در آمریکا به صورت‌های مختلف و چه بسا در قالب موضع رسمی اعلام داشتند که از فضای حاکمان بر کشور دور هستند و نگرش متفاوتی دارد. 
وی افزود: نامه رهبر انقلاب اسلامی ایران به جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا بسیار به‌هنگام و مناسب بود. ایشان در این نامه بیان داشتند که جوانان و دانشجویان حامی فلسطین که در دانشگاه‌های آمریکا درس می‌خوانند، در طرف درست تاریخ قرار گرفته‌اند. همچنین مقام معظم رهبری اشاره داشتند که جوانان و دانشجویان حامی فلسطین به سبب رویکرد حال حاضر خود همسویی با محور و جریان مقاومت دارند. امروز جریان مقاومت تا عمق آمریکای شمالی و در اعماق کشورهای غربی درحال گسترش است. 
ظهره‌وند تصریح کرد: امروز مفهوم جدیدی از مقاومت و هم‌سویی در حال شکل‌گیری است و این مهم در نقاط مختلف دنیا گسترش یافته است. 
نماینده مردم تهران در مجلس دوازدهم همچنین خاطرنشان کرد: قابل پیش‌بینی است که محور مقاومت در روابط بین الملل بیش از پیش عمق پیدا کند. چراکه موضع‌گیری‌های بسیار خوبی رقم خورده است. 
او متذکر شد: نامه رهبر انقلاب اسلامی ایران به جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا بسیار حائزاهمیت و به‌هنگام بود. علی‌رغم اهتمام ویژه رسانه‌های جهانی از جمله رسانه‌های عرب زبان و غربی نسبت به نامه ایشان معتقدیم که طی روزهای آینده بازتاب این نامه بیش از پیش خواهد شد و طی هفته‌های آینده در میان جوامع بین الملل گسترش بیش‌تری پید‌ا خواهد کرد. 
وی در پایان این گفت‌وگو یادآور شد: غرب همواره کوشیده است تا به افکار عمومی آدرس غلط بدهد و مسیر انحراف افکار را رقم بزند. درچنین شرایطی نامه رهبر انقلاب اسلامی ایران به جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا بسیار مهم تلقی می‌گردد و برای نخبگان جوامع غربی نیز حائزاهمیت می‌باشد. به طورحتم دریافت پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای، تاثیر بسزایی بر بدنه اجتماعی و جامعه نخبگان خواهد داشت چراکه حاکمیت آمریکا همواره تلاش کرده است که چهره منفی و متفاوت از واقعیت را برای جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا  ترسیم کند.
نامه حضرت آیت الله خامنه‌ای تأثیر بسزایی بر بدنه اجتماعی و  جامعه نخبگان آمریکایی خواهد داشت