حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس مطرح کرد:

ضرورت استمرار تحریم تجاری علیه اسرائیل از سوی دولت‌های مسلمان و غیرمسلمان

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح اثرات نخستین تحریم تجاری علیه اسرائیل از سوی آمریکای لاتین با اقدام کلمبیا پرداخت و دراین‌باره بیان کرد: اتفاقاتی که طی چند ماه گذشته رخ‌داده است، ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی، خوی وحشیانه‌شان، ظلم علیه کودکان و زنان و مردان مظلوم و اقدام به نسل‌کشی از سوی این رژیم جعلی را بر همگان مبرهن ساخت و موجب شکل‌گیری نفرت بین‌المللی شد. به سبب این نفرت در سراسر دنیا مردم دست به تجمع زدند و شعارهای واحد و یک‌صدا برای پیروزی مردم فلسطین سر دادند. همچنین در دانشگاه‌های بزرگ دنیا، دانشجویان همراه و یکدل حضور یافتند و موجی‌ از اعتراضات مردمی را در سطوح بین‌المللی رقم زدند. در تمامی تجمع‌های مردمی، رویکرد اصلی ضرورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و تسریع به پایان رسیدن این رژیم بود. 
وی بابیان اینکه سراسر دنیا متوجه خوی وحشیانه رژیم صهیونیستی شده‌اند، افزود: اگر در ادوار گذشته جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور عدالت محور از مظلومیت مردم غزه دفاع می‌کرد، امر‌وز سراسر دنیا در قالب بسیج مردمی در لندن، پاریس، دانشگاه‌های بزرگ دنیا علیه اسرائیل دست به تجمع می‌زنند و از مظلومیت مردم غزه دفاع می‌کنند. 
حجت‌الاسلام آزادیخواه تصریح کرد: نخستین تحریم تجاری علیه اسرائیل از سوی آمریکای لاتین با اقدام کلمبیا، بسیج‌های مردمی، بیداری تمامی ملت‌های دنیا مقدمه‌ای بزرگ برای انزوای شدید سیاسی و اقتصادی رژیم صهیونیستی و درنهایت مرگ قطعی آن‌هاست. 
نماینده مردم ملایر در مجلس دوازدهم با تأکید بر ضرورت وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان برای پایان رژیم صهیونیستی همچنین خاطرنشان کرد: پنجاه کشور مسلمان در دنیا وجود دارد که همدلی‌شان می‌تواند مرگ همیشگی رژیم صهیونیستی را فرا برساند و تسریع کند اگرچه این اقدام تنها مختص ملت‌های مسلمان نیست و هر انسان غیرمسلمان می‌تواند آزاده خواه و عدالت‌طلب باشد و در مقابل ظلم بایستند. کودک کشی، نسل‌کشی، تخریب و فساد در تمامی جوامع بین‌المللی ناپسند است و بی‌شک دنیا می‌بایست مقابل چنین ظلم‌هایی ایستادگی کند. 
وی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: استمرار تحریم تجاری علیه اسرائیل یک ضرورت است و بی‌شک دولت‌های آزاداندیش مسلمان و غیرمسلمان می‌‌بایست در این مسیر نقش خود را ایفا کنند تا این رژیم یک‌بار برای همیشه ریشه‌کن شود. 
  ضرورت استمرار تحریم تجاری علیه اسرائیل از سوی دولت‌های مسلمان و غیرمسلمان