دور جدید حمله ترکیبی حزب‌الله علیه اسرائیل

حزب‌الله لبنان پس از حملات صبحگاهی به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی، عصر دیروز چهارشنبه نیز دور جدیدی از حملات ترکیبی پهپادی و موشکی علیه اشغالگران را آغاز کردند.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ «30 سال به عقب برگشته‌ایم و وضعیت کنونی در الجلیل ثابت می‌کند که تئوری امنیتی اسرائیل فروپاشیده است». این بخشی از اظهارات امروز مقامات شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی پس از تشدید حملات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی است. 
حزب‌الله که صبح امروز در پاسخ به تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و تداوم جنایات اسرائیل در نوار غزه، با رگباری از موشک‌های خود شهرک‌های صهیونیست‌نشین شتولا، زرعیت، شومرا، ایون مناحیم، موشاف جورن، متولا، المناره و شلومی آویویم، شلومی، حانیتا و المناره را هدف قرار داده بود، عصر امروز نیز دور جدیدی از حمله ترکیبی خود علیه مواضع نظامیان اشغالگر در منطقه الجلیل و جولان اشغالی را کلید زد.
رسانه‌های اسرائیلی با تایید این خبر اذعان کردند که تنها امروز بیش از 50 موشک ضد زره از جنوب لبنان به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
رسانه‌های فلسطینی و لبنانی لحظاتی پیش همچنین تصاویری از اصابت یک موشک سنگین به پادگان نظامی برانیت رژیم صهیونیستی منتشر کردند.
منابع اسرائیلی نیز از کشته شدن یک نظامی از گردان 13 ارتش اشغالگر در جریان حمله موشکی امروز به جولان اشغالی سوریه خبر دادند. در حالی که با توجه به حجم حملات امروز گفته می‌شود که میزان تلفات ارتش اشغالگر بسیار بیشتر از شمار اعلامی است. 
رسانه‌های لبنانی و فلسطینی از جمله المیادین و رادیو الاقصیاعلام کردند که حزب‌الله لبنان با پهپادهای تهاجمی و موشک‌های خود پایگاه‌های نظامی المالکیه و الراهب و محل استقرار نظامیان اسرائیلی در شهرک‌های آویویم، متولا، شلومی، المناره، دوویو و حانیتا را هدف قرار داده است.
همچنین آژیرهای هشدار در شهرک‌های کیلع و شاعر در شمال جولان و عرب العرامشه و شهرکهای ألكوش، متات، فسوطه و نطوعه در الجلیل غربی به صدا درآمده است.  رسانه‌های اسرائیلی پس از انتشار این اخبار اعتراف کردند که پدافند هوایی رژیم اسرائیل در شمال فلسطین،  توانایی 100 درصدی مقابله با پهپادهای تهاجمی کوتاه برد حزب‌الله که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند، ندارد.
در پی حملات شدید موشکی و پهپادی امروز حزب‌الله که با دقت به هدف اصابت کرد، ارتش اشغالگر ناگزیر شد شماری از زخمی‌های این حمله را با بالگرد به بیمارستان‌ منتقل کند. تصاویری از انتقال این زخمی‌ها به بیمارستان هعیمک و العفوله در کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب منتشر شد.
حزب‌الله لبنان روز گذشته نیز با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه، مسؤولیت تشدید حملات پهپادی و موشکی علیه مواضع نظامیان اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن یک سکوی عملیاتی گنبد‌آهنین در جنوب پادگان راموت نفتالی، تجهیزات جاسوسی اشغالگران در پایگاه السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبای لبنان و ...را برعهده گرفت. 
دور جدید حمله ترکیبی حزب‌الله علیه اسرائیل