پیکر شهید عباس نیلفروشان در اجتماع باشکوه مردم تهران تشییع شد

وداع با علمدار سید مقاومت

 مراسم تشییع پیکر سردار رشید و اندیشمند، سرلشکر پاسدار شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حضور مسئولان لشکری و کشوری، خانواده شهدا و مردم قدرشناس در میدان آیینی امام حسین علیه‌السلام  تهران برگزار شد. مردم شهیدپرور تهران پیش از آغاز رسمی برنامه با حضور در میدان آیینی امام حسین به استقبال پیکر این شهید آمدند.
سردار شهید عباس نیلفروشان، ششم مهرماه امسال در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در منطقه ضاحیه لبنان همراه با سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان به فیض شهادت نائل آمد. تلاش‌ها برای شناسایی پیکر این شهید سرافراز ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل پیکر وی شناسایی و برای تشییع ابتدا به کشور عراق و سپس شامگاه دیشب به کشور عزیزمان منتقل شد. مردم تهران با حضور در میدان آیینی امام حسین تشییع پیکر این شهید را برگزار کردند.
مردم حاضر در مراسم بدرقه سرلشکر شهید نیلفروشان، با مشاهده سردار قاآنی شعار حیدر حیدر سر دادند. همچنین حاضرین در مراسم با در دست داشتن پرچم حزب‌الله لبنان و فلسطین، شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می‌دهند.حجت‌الاسلام حاجی صادقی ،نماینده ولی‌فقیه در سپاه در‌ مراسم تشییع سردار شهید عباس نیلفروشان در میدان امام حسین در تهران گفت: سیدحسن نصرالله شهید نیلفروشان را رفیق و پشتوانه خود معرفی می‌کرد. 
وی با اشاره به جایگاه والا و شجاعت سردار نیلفروشان گفت: حاج عباس عزیز، عالی‌ترین رتبه‌ای که می‌توانستید دریافت کنید، به شما مبارک باد. قبولی شما در سربازی ولایت نیز بر شما مبارک باد. شما آرزو داشتید که درراه نجات فلسطین شهید شوید و به این آرزو رسیدید. شما رفیق وفاداری برای سید حسن نصرالله بودید و در شهادت هم، رفیق و همراه ایشان شدید. شهادت برای سرداران همچون شما همیشه یک آرزو است.نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: این شهید بزرگوار وقتی دید در میدان مبارزه، سیدحسن نصرالله او را می‌خواند و رهبر انقلاب نیز این مأموریت را به ایشان داده‌اند، در اوج درگیری‌ها بدون درنگ به میدان رفت و رفیق نیمه‌راه سیدحسن نشد ‌و تا شهادت با سید حسن ماند.حاجی صادقی ادامه داد: دشمن بداند اگر ما را بکشد مکتب مقاومت جان بیشتری می‌گیرد. امروز جبهه مقاومت باقدرت بیشتری به راه خود ادامه می‌دهد و تا نابودی دشمن لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد. مکتب امام حسین (علیه‌السلام) با شهادت‌ها جان دیگری می‌گیرد و مکتب حاج قاسم و حاج عباس زنده‌تر خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اهمیت شهادت و فداکاری درراه خدا افزود: سنگربانان تلاش و خدمت، در پایان عمر خود به اینجا می‌رسند که جانشان را درراه خدا فدای حقیقت کنند. این‌یک معامله باخداست و ما را از شهادت ‌نترسانید. خداوند شهادت را هدیه‌ای الهی می‌داند.
وی در پایان تصریح کرد: حاج عباس نیلفروشان علمدار سید حسن نصرالله بود و ما با رهبری عزیزمان پیمان می‌بندیم که همان‌گونه که نماز جمعه اول در تهران به امامت ایشان برگزار شد، نماز جمعه دوم را هم در بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و به امامت ایشان با حضور میلیون‌ها رزمنده برگزار خواهیم کرد.
سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان گفت: میدان و دیپلماسی باهم هماهنگ‌تر و مستحکم‌تر شده‌اند این در حال حاضر بروز بیشتری دارد وگرنه همواره روال ما این بوده که هیچ مسیری را برای پیروزی بر جبهه کفر آمریکا و همراهانش نبسته‌ایم. جبهه میدان و دیپلماسی همواره باز بوده است.وی افزود: عملکرد جبهه مقاومت بی‌نظیر است. در این‌یک سال یک جبهه بزرگ درست‌شده است. این خبیثان عالم فکر می‌کردند ما ذره‌ذره درجاهای مختلف هستیم، اما کل منطقه امروز در اختیار جبهه مقاومت است. وقتی ایران، سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و یمن به‌عنوان یک ید واحده دارند عمل می‌کنند یعنی ما با سرعت روبه‌جلو هستیم.
وی در خصوص نتیجه جنگ گفت: معلوم است، خدا در قرآن فرموده است که پیروزی از آن حزب خداست و شکست از آن حزب شیطان. ما چهل‌وپنج سال است این راداریم می‌بینیم این بار هم خواهیم دید.
سردار فدوی با اشاره به نقش ایران در مقاومت اظهار کرد: ایران ام القرای اسلام است و از اول بوده و خواهد بود. ما باقوت امامین انقلاب اسلامی و سپاه به‌عنوان بازوی ولایت‌فقیه این را اجرایی کرده‌ایم. ما از مظلوم دفاع می‌کنیم و با ظالم می‌جنگیم و دست همه‌کسانی که با ظلم و شرارت خبیثان آمریکایی و صهیونیست‌ها مقابله می‌کنند را پر خواهیم کرد.وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه فلسطینی‌ها، حزب‌الله و یمن قدرتمند شده‌اند و در مقابل آمریکا ایستاده‌اند و آن‌ها هم هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. این یعنی هرروز توانمندی جبهه حق مقاومت و انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود و این به پیروزی ختم می‌شود که همه عالم شاهد آن باشند.
 وداع با علمدار سید مقاومت