عباس مقتدایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکا و اسرائیل درصحنه سیاسی نظامی قافیه را باخته‌اند

عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌خبرنگار «رسالت»  به تشریح نگرانی آمریکا از پایان جنگ رژیم صهیونیستی و غزه پرداخت و دراین‌باره عنوان کرد:  هرچه زمان می‌گذرد، رژیم صهیونیستی نزد افکار عمومی منفورتر می‌گردد، رژیم غاصب صهیونیستی گمان نمی‌کرد که این‌گونه وحشی‌گری‌هایش نتیجه معکوس  نزد افکار عمومی پیدا کند. آن‌ها تصور می‌کردند که اقداماتشان که مرتبط با منطقه‌ کوچک غزه است، در غزه یا بخش‌های محدودی از جهان واکنش منفی ایجاد کند. این در حالی است که در شرایط حال حاضر جمعیت عظیم مردم جهان در مناطقی همچون آسیا، آفریقا، آمریکا و به‌ویژه مسلمانان واکنش نشان داده‌اند. این واکنش‌ها بیانگر شکست رژیم صهیونیستی است.
وی با تأکید بر لزوم توقف صادرات نفت و گاز به رژیم صهیونیستی افزود: واکنش عظیم جهانیان برای اسرائیلی‌ها قابل پیش‌بینی نبود و آثار چنین روندی در ماه‌های آینده برای این رژیم و حامیان اصلی آن همچون آمریکا نمایان خواهد شد. تحریم کالاهای ساخته آمریکا یا رژیم صهیونیستی از سوی ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان در دستورکار قرارگرفته است. افزون براین از حجم صادرات کالاهای موردنیاز به رژیم صهیونیستی کاسته خواهد شد. صادرات نفت، گاز و بنزین در ماه‌های آینده تحت‌فشار افکارعمومی به دولت‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.
مقتدایی با اشاره به کمک‌های مالی آمریکا در راستای تداوم جنگ رژیم صهیونیستی و غزه تصریح کرد: بی‌شک ماه‌های آینده موجب ضرر فراوان رژیم صهیونیستی خواهد شد. پیش‌بینی‌ها حکایت از آن دارد که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در درازمدت بدون کمک‌های مالی آمریکا سرپا بماند. اکنون آشفتگی و نا بسامانی در میان اسرائیلی‌ها مشهود است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آشفتگی‌های حال حاضر رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان همچون آمریکا خاطرنشان کرد: ناامیدی، بی‌اعتمادی به دولت و ترس از آینده و همچنین احساس عدم امنیت و ده‌ها عامل دیگر ازجمله مهاجرت معکوس همگی در ماه‌های آینده شتاب خواهد گرفت. هنوز بخشی عظیمی از
 نا بسامانی صهیونیست‌ها مبرهن نشده و رخ ننموده است. بی‌شک نمایان شدن شکست صهیونیست‌ها و آشفتگی‌های حال حاضرشان نیازمند زمان است. به طورحتم گذر زمان ابعاد شکست این رژیم را مبرهن خواهد کرد.
او درتشریح تحریم رژیم صهیونیستی از سوی دولت‌های اسلامی متذکر شد: تحریم این رژیم از سوی کشورهای مسلمان دور از انتظار نیست و به طورکل قابل پیش‌بینی می‌‌باشد. روند کم‌کاری و عادی‌سازی روابط به روند توقف و عدم همکاری بدل شده است.
وی در پایان این گفت‌وگو بابیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است، یادآور شد: آمریکا و اسرائیل درصحنه سیاسی نظامی قافیه را باخته‌اند و بازی سیاست‌، ابعاد حقوق بشری و افکارعمومی دیگر به نفع آن‌ها نیست و به طورکل به ضرر آن‌ها تمام خواهد شد.

 آمریکا و اسرائیل درصحنه سیاسی نظامی قافیه را باخته‌اند