ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

فرماندهی عملیات‌های رژیم صهیونیستی با آمریکاست

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح نگرانی آمریکا از پایان جنگ رژیم صهیونیستی در غزه پرداخت و دراین باره عنوان کرد: از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها همواره در صحنه حضور داشتند و از این رژیم حمایت می‌کردند.
وی افزود: آمریکا از ابتدای شروع عملیات طوفان الاقصی، مدیریت صحنه و فرماندهی عملیات از سوی رژیم صهیونیستی را بر عهده گرفت. بنابراین درحال حاضر خواهان پایان جنگ رژیم صهیونیستی و غزه نیستند و مهم‌ترین دلیل نگرانی‌شان نیز همین موضوع می‌باشد.
عزیزی تصریح کرد: آمریکائیان دریافته‌اند که اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی حیثیت نداشته‌شان را برباد می‌دهد. به همین خاطر است که اظهار می‌کنند درصدد ساماندهی وضعیت حال حاضر‌ و فرماندهی جنگ می‌باشند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: ابراز نگرانی‌ آمریکایی به سبب اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی می‌باشد چراکه مجموعه اقدامات رژیم صهیونیستی دور از منطق جنگ می‌باشد. حیوان درنده صهیونیستی موجب شده تا آمریکا نیز احساس خطر کند و به صورت رسمی خواهان ساماندهی وضعیت حال حاضر شود.
او متذکر شد: اقدامات رژیم صهیونیستی خلاف قوانین بین الملل می‌باشد و دیگر جای توجیه برای آمریکائیان هم باقی نگذاشته است. مادامی که یک رژیم از روی عجز و ناتوانی به سراغ زنان و کودکان بی دفاع می‌رود و به بمباران بیمارستان می‌پردازد، یعنی شکست خورده و در آشفتگی تمام و کمال قرار دارد. آمریکایی‌ها امروز به این نتیجه رسیده اند و متوجه شکست رژیم موقت اسرائیل شده‌‌اند. شکست اسرائیل به معنای شکست آمریکاست و به همین خاطر است که درصدد تداوم جنگ می‌باشند.
وی در پایان این گفت‌وگو یادآور شد: ترس از شکست اسرائیل موجب شده تا آمریکایی  هاخواستار تدوام این جنایات باشند چراکه اکنون منافع آمریکایی‌ها به خطر افتاده و دستخوش آسیب فراوان شده‌اند.

 فرماندهی عملیات‌های رژیم صهیونیستی با آمریکاست