سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا:

رژیم صهیونیستی همچنان در بن‌بست راهبردی در مقابل مقاومت قرار دارد

سیدرضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل غرب آسیا در‌ گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به ۳۸ عملیات نظامی حزب‌الله لبنان علیه اهداف صهیونیستی این عملیات را خارق‌العاده و تبیین‌کننده توانایی‌های حزب‌الله لبنان خواند و دراین‌باره گفت: با توجه به گزارشات موثقی که در طول روزهای اخیر درباره افزایش توانمندی‌های حزب‌الله در مقابل رژیم صهیونیستی در اتمسفر رسانه‌ای منتشر شد، سحرگاه روز دوشنبه مشاهده کردیم که عملیاتی خارق‌العاده برای حفظ منافع ملی و در راستای حمایت از مردم لبنان و غزه در مقابل جنایات مستمر رژیم صهیونیستی صورت گرفت. 
وی با اشاره به شناسایی‌های دقیق و توانمندی‌های بسیار حزب‌الله لبنان افزود: عملیات دقیق حزب‌الله پس از شناسایی‌های مکرر و به‌صورت دقیق انجام شد و نشان از توانمندی‌های حزب‌الله لبنان در مقابل حمایت‌های بی‌چون‌وچرای آمریکا از رژیم صهیونیستی در حوزه نظامی می‌باشد. 
صدرالحسینی بابیان اینکه توازن قوا به نفع مقاومت بوده و همچنان به نفع مقاومت می‌باشد، تصریح کرد: آخرین اطلاعات حزب‌الله توانست به یک عملیات موفق در مقابل نیروهای تادندان‌مسلح رژیم صهیونیستی تبدیل شود و شرایط منحصر به فردی را پدید آورد. شایان‌ذکر است تا بگوییم که توازن قوا که در طول هفته‌های گذشته به نفع مقاومت بود، به‌موجب عملیات اخیر حزب‌الله لبنان باقدرت حفظ شد. 
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به بن‌بست رژیم صهیونیستی در مقابل توان عملیاتی حزب‌الله و مقاومت در پایان این گفت‌وگو همچنین خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی همچنان در بن‌بست راهبردی در مقابل مقاومت قرار دارد. گفتنی است که این رژیم در برابر اقدام خارق‌العاده حزب‌الله لبنان دست به یک جنایت دلخراش در چارچوب چادرهای آوارگان زد و بار دیگر اثبات کرد که رژیم صهیونیستی توان مقابله نظامی با مقاومت و حزب‌الله را ندارد بلکه طرف حساب خود را مردم مظلوم، مقتدر و حامی مقاومت قرار داده است. 
رژیم صهیونیستی همچنان در بن‌بست راهبردی در مقابل مقاومت قرار دارد